Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Povabilo k udeležbi na poletni šoli Igrivo vedenje na Počakovem pri Radečah (od 25. do 27. junija 2024)

Študentke in študenti vljudno vabljeni k udeležbi na poletno šolo Igrivo vedenje (ang. Playful Knowledge). Na Poletni šoli boste lahko udeleženci izvedeli najnovejša spoznanja o igrah, vključujoč znanstveni, umetniški, estetski in epistemološki vidik iger, saj so te pomembne za razumevanje sveta okoli nas in za naše delovanje v njem. Spoznali boste teorije o igrah in zgodovino sredstev, ki jih v njih uporabljajo, ter kako igre vplivajo na družbene interakcije in procese raziskovanja ter umetniškega izražanja. Na poletni šoli bodo tudi predstavili, kako videoigre lahko pomagajo pri znanstvenem raziskovanju in umetniškem izražanju. Tematika je zanimiva za študente, mlade, družboslovce in humaniste, ki želijo bolje razumeti povezavo med kulturo, znanostjo, estetiko in epistemologijo v današnjem spreminjajočem se svetu.

Izvedba in obveznosti: 
Poletna šola bo potekala v angleščini, z veliko interaktivnega dela in diskusij. Je tudi enkratna priložnost za raznovrstne oblike profesionalnega povezovanja s predavatelji in študenti iz Nemčije, ZDA in drugih držav, ki se bodo tudi udeležili omenjene poletne šole. Poletna šola je ovrednotena s tremi kreditnimi točkami, udeleženci v okviru te poletne šole v okviru priznanih kreditov pripravijo kratek referat na izbrano temo. Poletna šola nima kotizacije, je pa treba poravnati stroške namestitve in hrane.
Več informacij

Prijava:
Za več informacij lahko kontaktirate prof. Franca Malija (e-mail: franc.mali@fdv.uni-lj.si).

Notices

Department of Translation Studies

Change of Office Hours Vojko Gorjanc

Department of English

Change of Office Hours Anamarija Šporčič

Department of Ethnology and Cultural Anthropology

Change of Office Hours Mateja Habinc

Faculty of Arts

Call for papers: the 2nd doctoral conference New perspectives in humanities and social sciences

Faculty of Arts

Call for papers: the 2nd doctoral conference New perspectives in humanities and social sciences