Študentski projekt "Nadreciklaža v študentskem prostoru K 17

Sodelujoči so se naučili, da je zmanjšanje potrošnje mogoče doseči preko enostavnih prilagoditev v vsakdanjem življenju (foto: Matej Mali).

Sodelujoči so se naučili, da je zmanjšanje potrošnje mogoče doseči preko enostavnih prilagoditev v vsakdanjem življenju (foto: Matej Mali).

V okviru interdisciplinarnega študentskega projekta "Nadreciklaža" v študentskem prostoru K 17 pod koordinatorstvom Centra za pedagoško izobraževanje Filozofske fakultete so se sodelujoči študenti projekta osredotočili na promocijo trajnostnega načina življenja s poudarkom na 'reuse, reduce, recycle'. Njihova prizadevanja so bila usmerjena v ozaveščanje preostale študentske populacije o pomenu zmanjševanja potrošnje in podaljšanja življenjske dobe predmetov, ne le na recikliranje.

Skupaj s pedagoškima mentorjema doc. dr. Primožem Krašovcem in prof. dr. Rajkom Muršičem ter delovno mentorico Katjo Cergonja so izvedli različne delavnice in predavanja, ki so študentom omogočili pridobivanje praktičnih veščin in znanj. Udeleženci delavnic so se naučili izdelave predmetov iz recikliranih materialov, šivanja, kvačkanja, ter spoznali koncepte minimalizma in trajnostne potrošnje.

Naučili so se, da je zmanjšanje potrošnje mogoče doseči preko enostavnih prilagoditev v vsakdanjem življenju, kot so popravila oblačil, uporaba lastnih steklenic namesto plastenk ter izdelava predmetov iz obstoječih materialov. Skozi javna predavanja so raziskovali teme hitre mode, globalnega kapitalizma in trajnostnega življenja, kar je pripomoglo k boljšemu razumevanju kompleksnih vprašanj, povezanih z našo potrošniško družbo.

Zadnje novice

Srečanje z gostujočo profesorico predmeta Sodobni perzijski jezik 1 in Kultura islama

(Od leve proti desni) Predstojnik Oddelka za azijske študije doc. dr. Luka Culiberg, izr. prof. dr. Maryam Ghiasian in dekanja Filozofske fakultete prof. dr. Mojca Schlamberger Brezar

Prof. dr. Boris A. Novak prejemnik zlatnika poezije 2024

Prof. dr. Boris A. Novak (foto: Tihomir Pinter)

Zaključek projekta E+ Literatura v praksi

Logotip projekta