Merjenje uporabniške izkušnje v bibliografskih informacijskih sistemih

Merjenje uporabniške izkušnje v bibliografskih informacijskih sistemih

Urednik: Katarina Švab
Avtor: Maja Žumer, Tjaša Jug, Tanja Merčun Kariž, Maja Kuhar, Mihela Pauman Budanović, Jan Pisanski, Katarina Švab

Cilj vrednotenja informacijskih sistemov je izdelava sistema, ki je uspešen in učinkovit ter s katerim so uporabniki zadovoljni. Pri tem se je treba zavedati, da so različni vidiki vrednotenja med seboj neizbežno povezani. Merjenje uspešnosti in učinkovitosti ima že dolgo tradicijo, usmeritev v proučevanje uporabnikove izkušnje pri uporabi sistema pa je novejše. Ob veliki ponudbi alternativnih ali komplementarnih informacijskih sistemov je ravno uporabniška izkušnja tista, ki bo odločilno vplivala na uporabo (ali neuporabo) določenega sistema. Zato smo predvideli razvoj okvira za vrednotenje uporabniške izkušnje v digitalnih knjižnicah, ki bo po eni strani omogočal vrednotenje različnih bibliografskih informacijskih sistemov, po drugi strani pa je mišljen tudi kot teoretično utemeljen nabor orodij za specifično uporabo pri vrednotenju določenih sistemov.

Leto izida: 2022

Št. strani: 122

Tip vezave: Mehka vezava

ISBN: 9789612971397

Redna cena: 14,90 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

05. 12. 2024
Oddelek za azijske študije, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Zgodba o preživetju atomske bombe: Dediščina uničenja in spomina

05. 12. 2024
Oddelek za anglistiko in amerikanistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Srednjeangleška večjezičnost z vidika sociolingvistike

05. 12. - 07. 12. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Spremljevalni program znanstvene konference Dediščine antihumanizma

05. 12. - 07. 12. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Konferenca Dediščine antihumanizma

03. 12. 2024
Oddelek za slovenistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Slovenščina v šoli: izzivi in priložnosti slovenščine kot materinščine na primarni in sekundarni stopnji vzgoje in izobraževanja